Cate ceva despre tinuta business…

Imagine

În general, ţinuta business este formată din costum cu tăieturi clasice, cel mai des întâlnit fiind cel la doi nasturi şi cu accent pe linia umerilor, în culori şi nuanţe închise, bleumarin, maro, gri sau negru, din stofa plină sau cu dunguliţe verticale şi subţiri. Cămăşile sau bluzele acceptate de acest stil sunt albe sau în culori pastel. Accesoriile trebuie sa fie foarte discrete. Cravatele sau eşarfele trebuie alese în culori şi tonuri complementare cu cele ale costumelor. De asemenea, tot la capitolul impuse în definirea stilului intră şi şosetele mai lungi.

General business sau Corporate business este stilul pe care-l adoptă în marea lor majoritate cei care lucrează în instituţii de tip corporatist.
Astfel, ca şi compoziţie este asemănător stilului business, dar este permisă si purtarea costumelor mai putin „sculptate”, se admit culori în nuanţe mai deschise şi cea mai evidentă diferenţă este acceptarea purtării sacourilor în culori diferite faţă de cele ale pantalonilor. De asemenea, sunt acceptate accesoriile şi cravatele mai colorate. Acest stil permite fiecăruia să-şi pună amprenta propriei personalităţi în alegerea hainelor.

Business casual este stilul care permite cea mai mare lejeritate şi comoditate, dar nu trebuie greşit înţeles, pentru că atitudinea „orice merge” nu este cea corecta. Ceea ce acest stil subliniază este ajustarea stilului general business pentru a vă simţi mai relaxaţi la locul de muncă, dar menţine încă distanţa faţă de ţinuta potrivită pentru o ieşire cu prietenii.
Astfel, deşi sacoul este încă necesar, se poate renunţa la cravată şi se permite deschiderea primilor doi nasturi de la cămaşă. Cămaşa însă este tot aceea de business. De asemenea, accesoriile sunt acceptate ca definitorii ale stilului personal, dar nu trebuie exagerat şi nu trebuie lăsate să devină centrul atenţiei ţinutei. Pantalonii de tip jeans nu sunt acceptaţi oficial în stilul business casual, dar pot fi purtaţi dacă sunt acceptaţi la locul dumneavoastră de muncă.

Felul în care ne îmbrăcăm ne defineşte atât pe fiecare dintre noi cât şi relaţia noastră cu locul de muncă.
Nu costul hainelor este elementul definitoriu, ci felul şi momentul când sunt purtate.

Acest articol a fost publicat în Recomandari și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s